Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Szymon Lach - szkolenia sprzedażowe i biznesowe2021-12-01 10:08:20Szymon Lach to CEO firmy Sales Leaders z 10 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i biznesowych. To również trener sprzedaży, rekruter oraz autor podcastu "Dobra sprzedaż", którego słucha ponad 1.250 sprzedawców. |
|
Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?2021-10-29 10:23:44Praca z drugim człowiekiem jest nieodłącznym elementem życia zawodowego wielu ludzi. Doskonale wiadomo, że nierzadko stanowi ona ogromne wyzwanie i że konieczny jest szereg odpowiednich umiejętności oraz cech charakteru, by odnosić na tym polu sukcesy. |
|
Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?2021-10-25 10:21:14Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu2020-06-23 12:19:56Nowoczesne organizacje coraz częściej stawiają sobie za cel regularne podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Szkolenia dla firm, zarówno te otwarte, jak i zamknięte, stały się więc standardem, a ich uczestnikami zostały nie tylko osoby na kierowniczych stanowiskach, ale również pracownicy najn |
|
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.